Металопрокат з гарантією в Києві від компанії Стілмакс
Офіс - Вишневе, вул. Чорновола, 41а, оф. 307
Склад - Вишневе, вул. Київська, 8

Гарантія та повернення товару

Гарантія на металопрокат та умови повернення товару


Повернення товару належної якості протягом 14 днів. Товар не повинен бути використаний. Товарна упаковка не повинна бути пошкоджена. На товарі не повинно бути пошкоджень (подряпин, вм’ятин, відколів). Доставка товару на склад постачальника оплачується силами або за рахунок покупця. Для оформлення повернення за готівку необхідно надати товарний чек про оплату і специфікацію до даного замовлення. Повернення товарів, придбаних за безготівковим розрахунком провадиться згідно українського законодавства.
Матеріали, виготовлені на замовлення (металочерепиця, профнастил, покрівельні планки та ін.), поверненню і обміну не підлягають.
Повернення грошей після повернення товару на склад здійснюється протягом від одного до семи банківських днів.

Гарантія надається покупцеві, як захист його прав, при проведенні операцій типу «купівля-продаж». Це означає, що, купуючи будь-який виріб споживач може бути впевнений, що товар надано належної якості і прослужить за прямим призначенням встановлений термін, який називається гарантійний.


Що таке гарантійний термін – визначення

Гарантійний термін – це відрізок часу, протягом якого виробник зобов’язується забезпечувати якісні показники продукції. Також під цим терміном розуміють позначене законом час, протягом якого покупець товару має право пред’явити претензії до виробника або продавця внаслідок виявлення прихованих дефектів в процесі експлуатації.

Гарантійний термін індивідуальний для кожного виду продукції і встановлюється відповідно до чинного законодавства України. Він встановлюється з урахуванням загального терміну і умов експлуатації, складності конструкції або пристрої вироби, особливостей його виробництва і т.д.

Гарантійний термін починається з моменту передачі продукції споживачеві, якщо інше не прописано в договорі купівлі-продажу.

Що таке приховані дефекти

Приховані дефекти – дефекти продукції, виявити які візуально на етапі покупки неможливо. Наприклад, виявлення «волосяних» тріщин товщиною всього в десятки мікрон всередині металу. Такий вид дефектів можна виявити тільки спеціальними діагностичними методами, наприклад, за допомогою металографічного мікроскопа, або при проведенні технічного обслуговування.

Приховані дефекти, залежно від причини виникнення, прийнято ділити на три групи:

  • виробничі – дефекти, причинами якого стала невідповідність продукції нормативній і технічній документації на її виробництво: порушення виробничого процесу, процесу виготовлення або відновлення виробів. Наприклад, при виготовленні деталі був використаний матеріал, міцність якого нижче заявлених вимог. Це могло статися через використання марки стали, хімічний склад якої не відповідає заявленим технічним вимогам. Або що виготовляється деталь не проходила термічну обробку, або термообробка була виконана неякісно. Для виявлення такого типу прихованого дефекту необхідне спеціальне обладнання: спектрограф, твердомер, металографічний мікроскоп і т.д .;
  • конструкційні – дефекти, причинами якого стали помилки конструювання: неправильний вибір матеріалу для виготовляється вироби, невірні розміри на виріб, помилковий режим термообробки. Наприклад, невідповідність будь-якої частини виробу конструкторської документації. Найчастіше такі невідповідності становлять частки міліметра і виявити їх можна тільки при використанні оптичного профілометра;
  • експлуатаційні – дефекти, причинами якого стали: механічні пошкодження, знос, корозія, порушення правил експлуатації. Наприклад, перевищення допустимих навантажень, які впливали на виріб, що призвело до порушення цілісності металу.

Як показує практика, переважно приховані дефекти виявляються вже після надходження до кінцевого споживача.

Перелік товарів, що не підлягають обміну

Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін можливий протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Якщо на момент обміну потрібного товару немає у продажу, споживач має право розірвати договір купівлі-продажу і отримати назад гроші.

Однак обміняти (повернути) таким чином можна не будь-який товар. Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 № 172). До таких товарів відносяться:

  1. Продовольчі товари.
  2. Лікарські засоби.
  3. Предмети сангигиени.
  4. Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір.
  5. Корсетні товари.
  6. Парфумерно-косметичні вироби.
  7. Перо-пухові вироби.
  8. Дитячі іграшки м’які.
  9. Дитячі іграшки гумові надувні.
  10. Зубні щітки.
  11. Мундштуки.
  12. Апарати для гоління.
  13. Помазки для гоління.
  14. Гребінці, гребені та щітки масажні.
  15. Сурдини (для духових музичних інструментів).
  16. Скрипкові підборідники.
  17. Рукавички.
  18. Тканини.
  19. Тюлегардинні і мереживні полотна.
  20. Килимові вироби метражні.
  21. Білизна натільна.
  22. Білизна постільна.
  23. Панчішно-шкарпеткові вироби.
  24. Товари в аерозольній упаковці.
  25. Друковані видання.
  26. Лінійний та листовий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).
  27. Аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом.
  28. Вироби з натурального та штучного волосся (перуки).
  29. Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування т. Д.).
  30. Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. Д.).
  31. Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, коштовного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
  32. Цей перелік товарів є вичерпним. Продавець не має права відмовити в обміні (повернення) товару, що не включеної до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережений товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ і т.д.).

У разі, якщо доведено, що виробник або продавець надав продукцію неналежної якості, подається рекламація.

Що таке рекламація

Рекламація – це письмова претензія, що пред’являється однієї зі сторін договору купівлі-продажу в результаті невдоволення виконання умов договору другою стороною.

Найбільш частими причинами подачі рекламації є:

  • невідповідність якості продукції відповідним стандартам і нормативам;
  • невідповідність кількості поставленої продукції кількості, зазначеній в договорі;
  • невідповідність первісної вартості продукції підсумкової;
  • невідповідність комплектації тієї, яка прописана в описі товару або умовах договору.

Кожна з перерахованих вище претензій повинна бути підкріплена висновком спеціальної комісії, яка за допомогою експертизи точно визначила обставини появи порушень. В іншому випадку, рекламація откланяется.

З огляду на все вищесказане, ми радимо співпрацювати тільки з надійним постачальником, дистриб’ютором, імпортером або безпосередньо з виробником, який зарекомендував себе на ринку металопрокату, а вироблений або поставлений їм металопрокат не викликає сумніву у відповідності технічним стандартам.

Оформлюйте замовлення на купівлю, різку та доставку металопрокату на сайті через кнопку «Купити в 1 клік», відправляйте заявки на почту office@smax.com.ua, дзвоніть менеджерам компанії за телефонами: (044) 22-333-78, (066) 588-11-84, (095) 495-77-42, (093) 495-77-42. Будемо раді вас бачити в числі наших постійних клієнтів!